Dag 7 - 10 viktiga personer

Hmmm... lite krångliga uppgifter i den här utmaningen.
Hur väljer man ut 10 viktiga personer utan att någon känner sig bortglömd?
1. Ingrid - min första lärare, åk 1-3. Som iofs gjorde mig rädd för åska...
2. Mormor - som kämpade mot den där vidriga sjukdomen med ett leende på läparna. My Hero! R.I.P
3. Busfarbrorn - allas vår favorit som är en stor anledning till att jag fick så bra start inom vården. R.I.P
4. Jan Eliasson - inspirerade mig till mina studier inom internationell politik.
5. Gunilla - min mentor i många år.
6. Broder Roger - en munk som gjorde ett starkt intryck på mig. R.I.P
7. Oscar - en speciell vänskap som har hållt sig levande i nära tio år nu.
8. Maria - för att inte ens olika kontinenter kan gå mellan vår vänskap.
9. Åsa - för sommaren vi delade men också för hur jag beundrar dig, ditt liv och din styrka.
10. Martin - min första kärlek, behöver jag säga mer?

Kommentarer
Postat av: malin

och så jag ;P

2011-03-17 @ 17:57:31
Postat av: Jennie

ja ja ja...

2011-03-18 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0