Dag 3 - 10 saker du älskar

Nästan värre att svara på det här än vad jag hatar.
Men okej, here we go...

1. Familjen
2. Vänner
3. Doften efter regn på sommaren
4. Känslan som en viss låt kan framkalla
5. Mysa ihop under en varm filt med en kopp thé, tända ljus och softmusik en grå höstdag
6. Ian Somerhalder* 
7. Att gråta ut till en riktig snyftfilm
8. Sköldpaddor, speciellt Arthur
9. Ett glas rosé med vänninorna på balkongen en ljummen sommarkväll
10. MIG

*=



Förresten så vann Eric Saade i Melodifestivalen ikväll, om någon missat det. Jag är rätt nöjd även om The Moniker var favoriten.

I SSL-slutspelet ser kvartsfinalsmötena ut som följer:

 * Warberg-Linköping
 * AIK-Falun
 * Dalen-Pixbo
 *Storvreta-Täby

Ni kanske inte är intresserade men det är jag.
Kommer bli en härlig sammandrabbning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0