Dag 2 - 10 saker du hatar.

Oj... jag tycker ju inte att jag är en person som hatar direkt...
Men vi gör väl ett försök.

1. Jag hatar att zappa på tv:n och upptäcka att det är knappa 30 min kvar av min favoritfilm.
2. Jag hatar att måla eyeliner, för det blir aldrig jämna linjer och jag sabbar resten av sminket när jag börjar om.
3. Jag hatar det här till och från vädret, vinter ena dagen och vår andra dagen för att sen bli vinter igen.
4. Jag hatar barnfamiljer på en fin restaurang, håll er till donken!
5. Jag hatar "knaster", dvs högljudda tonåringar.
6. Jag hatar att min favoritserie har uppehåll under hela mars.
7. Jag hatar när manusförfattare har så ont om idéer att ett avsnitt kan handla om alternativa universum, framtidsresor, minnesavsnitt eller musikalavsnitt. Sluta när ni är på topp.
8.Jag hatar när det bara finns dåliga platser kvar i biosalongen när du verkligen vill gå på bio.
9. Jag hatar när man slaktar en klassisk låt för att göra en ny hit. (läs: Black eyed peas: The time - dirty bit) 
10. Jag hatar att behöva hata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0