Dag 11 - en dag i livet.

Det är värst vad jag missar de här uppdragen...
Men när solen skiner om dagarna och kvällarna fylls av så mycket skoj så har inte bloggen
högsta prioritet. Men nu blir det flera inlägg på en dag.
En dag i livet skulle jag egentligen skriva om men nu får det bli en helg i livet istället.
Den här helgen har varit en sån där perfekt helg när allt bara är så bra och kul.
I lördags hade jag och Maria lite girlsnight så vi lagade middag och satt och pratade om ditt och datt i ett par timmar.
Senare framåt kvällen så mötte vi upp Mirre och hennes Uddevalla-gäng på 55:an. Där hade vi en toppenkväll med mycket skratt, många kändisar, flera varv kring stadens kyrkor och nästan lite magi i luften.
Avslutade kvällen med att promenera hem, bara för att det kändes rätt.
Igår tillbringade jag och Idalin förmiddagen med att sitta och steka på balkongen som låg i lä för vinden, fick lite lite färg i ansiktet till och med. Sedan blev det en promenad till vidingsjö för att hämta ett av pappas impulsinköp.
Kvällen ägnades åt städning och tvätt eftersom hantverkarna körde igång med vattenskadan imorse så nu kommer vi inte kunna vara så mycket i lägenheten eftersom två rum kommer att rivas upp.
Av den anledningen åkte jag igår hem till föräldrarna ute på landet och ska passa på att verkligen koppla av här ute.
Många långpromenader och kaffe i solen.
För nästa vecka börjar plugget igen, ska läsa Ledarskap & ledarutveckling på distans och dessutom ta tag i italienskan och franskan igen... så jag kan behöva en lugn vecka innan dess.
Sen ser det ut som att jag ska planera in en weekendresa till Göteborg med, hämta lite saker som blev kvarglömt och träffa lite gamla vänner. Kanske även en GT eller två med "Mia".
Det blir nog en bra vår det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0