I've got a feeling ;)

Kan jag ursäkta mina blogguppehåll med att jag håller på att författa en bok?
Även fast det faktiskt är sant så tror jag inte att det räcker som ursäkt.

Tänker inte skriva milslånga rader om vad som har hänt sen sist, för det orkar jag inte skriva och
ingen orkar läsa, så vi gör så här:

Bor på östgötaslätten igen, jobbat på bank, druckit whisky, varit bartender, gått på date, jobbat med event,
gått vinterljus, gbg-weekend, druckit glögg, sett Idol, författar mina memoarer, funderar på att starta eget, bakat lussekatter, varit sjuk, jobbat med äldrevård...isch.

Well, that's about it.

Börjar jobba om 2 1/2 timme och har hamnat i ett vägval kring vad jag ska fördriva min tid med tills dess.
Ta tag i frågor som rör "starta eget" delen? Skriva mer på boken? Lägga mig på soffan och se ifatt lite HIMYM?
Det sista alternativet lockar ju kan jag lova, speciellt med tanke på att väckarklockan ringde 06:00 imorse... tacl för den.

Men samtidigt som jag är helt slut i kroppen så har jag en liten speciell känsla som gör att allt känns lite så där extra bra och härligt idag. Tror att jag har fått en alldeles egen tomte på loftet som gnager sig in i mina tankar.
Om nu tomtar kan vara players?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0